Nous canvis en el Codi de Règim Contributiu de la Seguretat Social amb l'aprovació del Decret Reglamentar n.º 1-A/2011, de 3 de gener.
A continuació us anirem desglossant breument els canvis significatius que ha sofert aquest Codi en diversos posts.
Començarem amb els requisits que han de cumplir-se en el cas d'admissió de nous treballadors.
Doncs bé, la regla que s'aplica tant a les empreses com als treballadors és ben senzilla:
24 hores abans de que el treballador iniciï la seva activitat a l'empresa, l'empresari i treballador hauran de comunicar a la Segurança Social per escrit o a través del site la nova admissió.
Si, per algun motiu fonamentat, no pot presentar-se en el termini supra mencionat la Segurança Social accepta que aquesta comunicació sigui feta dins de les 24 hores següents a l'inici de l'activitat per part del treballador a l'empresa. Aquesta excepció només es donarà en el cas de contractes de treball de molt curta durada o en el cas de prestació de treball per torns.
Pròxim post: Quina informació ha de constar en la comunicació a la Segurança Social?
Sem comentários:
Enviar um comentário